Witamy w Dziale Obsługi ETX

Nasz interaktywny Dział Pomocy pozwoli Ci na błyskawiczne wyszukanie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, bez względu na to, czy dotyczą one szczegółów handlu, czy bardziej ogólnych kwestii związanych z platformami handlowymi. Możesz szukać za pomocą słów kluczowych – stale dodajemy i aktualizujemy odpowiedzi, sprawdzaj je więc regularnie.

Z POWROTEM

Witamy w Dziale Obsługi ETX

Pomoc techniczna
  • Jak zainstalować MT4 na MACu?

    Dokładna instrukcja znajduje się w naszym poradniku "krok po kroku"

    Czytaj więcej
  • Bezpieczeństwo transakcji

    Korzystamy ze stosowanego na całym świecie systemu bezpieczeństwa Secure Sockets Layer (SSL). System ten szyfruje wszystkie płatności za pośrednictwem kart kredytowych lub debetowych. System działa automatycznie - otrzymasz powiadomienie, jeśli Twoja przeglądarka nie wspiera go.

    Czytaj więcej
  • Czym jest 'Błąd FEP'?

    Aby wyświetlić platformę na pulpicie, należy pobrać najnowszą wersję Flash Playera.

    Czytaj więcej
  • Jaka jest nazwa serwera MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443 Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Jeśli nie jesteś pewien/pewna, jakiego serwera należy użyć, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 (0) 2230 72301 lub za pośrednictwem adresu email customer.service@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Jakie są wymagania systemowe dla MetaTrader 4

    Platforma jest obsługiwana przez wszystkie systemy operacyjne Microsoft Windows, począwszy od XP. Podczas używania rachunku MT4, zalecamy korzystanie z najnowszej wersji Microsoft Windows. Dodatkowo, potrzebny jest procesor, który wspiera zestaw instrukcji SSE.

    Czytaj więcej
  • Moja płatność za pośrednictwem karty została odrzucona. Dlaczego?

    Podczas dokonywania wpłaty na rachunek transakcyjny, adres posiadacza karty zarejestrowany w banku musi zgadzać się z adresem zarejestrowyanym w ETX Capital.  Jeśli adresy są zgodne i jest to pierwszy raz, kiedy używasz karty, zalecamykontakt z Twoim bankiem i poinformowanie, że planujesz dokonanie wpłaty na rachunek w ETX Capital. W niektórych przypadkach, banki mogą bowiem odrzucić polecenie wpłaty z uwagi na kwestie bezpieczeństwa i potrzebę potwierdzenia tożsamości posiadacza karty. 

    Jeśli poinformujesz wczesniej bank o chęci dokonania wpłaty, zlikwiduje on blokadę, co pozwoli na przetworzenie wpłaty. 

    Czytaj więcej
  • Moje wykresy nie działają. Dlaczego?

    Jeśli używasz  Google Chrome, powodem, dla którego wykresy nie działają, może być funkcja blokowania pop-upów, która ogranicza Twój dostęp. Nie możesz włączyć wykresów, używając Google Chrome, ponieważ przeglądarka interpretuje nowe okna z wykresami jako wyskakujące reklamy. 

    Aby uniknąć tego, należy wykonać poniższe kroki:  
     
    Kliknij w przycisk menu w prawym górnym rogu przeglądarki Chrome. 
    Wybierz "Opcje", aby wygenerować nową zakładkę 
    Kliknij w "Zaawansowane"  
    Kliknij w "Ustawienia Zawartości", a następnie w Zarządzaj Wyjątkami w sekcji Pop-up 
    Dodaj ?trade.etxcapital.com? do listy wyjątków. 
    Zamknij okno, aby zakończyć

    Czytaj więcej
  • Nie mogę zalogować się ze swojej mobilnej aplikacji. Dlaczego?

    Prosimy pamiętać, że nasza aplikacja mobilna jest wrażliwa na wielkie i małe litery. Należy pamiętać, aby wpisać szczegóły dotyczące loginu z właściwą wielkością liter oraz bez symboli i dodatkowych spacji.

    Czytaj więcej
  • Nie widzę wszystkich rynków na swojej platformie MT4.

    Aby wyświetlić wszystkie rynki na platformie MT4, należy kliknąć w pole "Symbol" (show all) na swojej platformie, następnie kliknąć prawym przyciskiem myszki, oraz wybrać "Pokaż Wszystkie" - wtedy pojawią się wszystkie rynki.

    Czytaj więcej
  • Czy aplikacja mobilna współpracuje z Tabletami z Androidem?

    Aplikacja jest obsługiwana przez większość urządzeń z Androidem, ale została specjalnie zaprojektowana dla smartphone'ów. Zalecamy pobranie Androida 4.0 lub wyższej wersji.  

    Czytaj więcej
  • Które urządzenia mobilne są wspierane?

    Aby uzyskać dostęp do swojego rachunku z urządzenia mobilnego, należy pobrać jedną z naszych aplikacji mobilnych. Można je znaleźć w Apple App Store lub Google Play Store.

    Czytaj więcej
  • Co należy zrobić, gdy nie działa aplikacja na iPhone'a lub iPada?

    Jeśli problem się powtórzy, należy odinstalować a następnie ponownie pobrać aplikację na swoje urządzenie.

    Czytaj więcej
  • Dlaczego moja platforma handlowa nie otwiera się?

    Jeśli Twoja platforma handlowa nie działa, prosimy o zalogowanie się za pośrednictwem innej przeglądarki internetowej. Jeśli to nie pomoże, należy upewnić się, że ustawienia Prywatności i Bezpieczeństwa są włączone na średnim lub niskim poziomie. Jeśli nadal nie możesz zalogować się na platformę, zrestartuj swoje połączenie internetowe. Jeśli wykonałeś/aś wszystkie powyższe kroki, a platforma nadal nie działa, prosimy o kontakt pod numerem +48 (0) 2230 72301 lub swoim Opiekunem rachunku.

    Czytaj więcej
  • Czym jest "Błąd zatwierdzenia ceny" (Price Validation Error)?

    Gdy na naszej platformie zostanie wyświetlony błąd zatwierdzenia ceny, spowodowany na przykad tym, że określona cena nie jest już dostępna, sytuacja ta jest związana z niską prędkością internetu na używanym urządzeniu i/lub wysoką zmiennością na rynku. Zalecamy upewnienie się, że minimalna prędkość uploadu jest na poziomie 1Mb oraz downloadu na poziomie 2Mb. W wyszukiwarkach internetowych można znaleźć wiele portali, które mierzą obie prędkości. 

    Jeśli Twoje prędkości są znacznie wyższe od tych, które zalecamy, należy nas o tym poinformować, żebyśmy mogli ustalić przyczynę błędu. Jeśli zaś prędkości są niższe od zalecanych przez nas, zachęcamy do zmiany połączenia internetowego na szybsze. 

    Czytaj więcej
  • Jak zainstalować MT4?

    Dokładna instrukcja znajduje się w naszym poradniku "krok po kroku"

    Czytaj więcej
  • Mam problemy z otwarciem rachunku online.

    Należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub wysłać wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Moje wykresy na MT4 wyświetlają komunikat "oczekuje na aktualizację"

    Należy przeciągnąć i upuścić wybrany instrument handlowy do pola wykresu. Wtedy, pojawi się odpowiedni wykres. Wykresy zostaną wyświetlone z komunikatem "oczekuje na aktualizację" aż do momentu zakończenia powyższej procedury.

    Czytaj więcej
  • Dlaczego nie mogę zalogować się na mój rachunek MT4 z pobranej platformy?

    Istnieje wiele możliwych powodów, dla których nie możesz zalogować się do swojego rachunku. Prosimy pamiętać, że nasza aplikacja mobilna jest wrażliwa na wielkie i małe litery. Należy pamiętać, aby wpisać szczegóły dotyczące loginu z właściwą wielkością liter oraz bez symboli i dodatkowych spacji. Należy także upewnić się, że logujesz się za pośrednictwem Live MT4 Server (Rzeczywistego Serwera MT4)-mt4live01.etxcapital.com lub mt4live02.etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Jak usunąć karty z moich rachunków, aby dodać nowe?

    Aby usunąć niektóre z zarejestrowanych już kart, prosimy o kontakt pod numerem +48 (0) 2230 72301 lub wysłanie wiadomości email na customer.service@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Pokaż więcej

Apple, iPad, iPhone i iPod touch są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Apple Inc. zarejestrowanymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. App Store jest znakiem usługowym firmy Apple Inc. Google, logo Google, logo Google Play i interfejs Google są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Google, Inc.


Kontrakty CFD są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 81% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami CFD z ETX. Zastanów się, czy rozumiesz, jak działają kontrakty CFD, i czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty pieniędzy.


Wykorzystujemy pliki cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalną wygodę korzystania z naszej strony. Pozostając na naszej stronie, akceptujesz nasze zasady korzystania z plików cookie. Dowiedz się więcej o naszych zasadach korzystania z plików cookie.


DEKLARACJA WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI

Informacje zawarte w Witrynie nie są skierowane do rezydentów Stanów Zjednoczonych ani do osób, które nie ukończyły 18 roku życia. Nie są one przeznaczone do rozpowszechniania ani do użytku przez osoby zamieszkujące kraj lub terytorium, gdzie takie rozpowszechnianie lub użytek są sprzeczne z przepisami miejscowego prawa. Osoby odwiedzające Witrynę są zobowiązane do zapoznania się z wszelkimi obowiązującymi je przepisami miejscowego prawa i przestrzegania ich. ETX Capital dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia rzetelności informacji zamieszczonych w tej Witrynie. Mogą one jednak podlegać zmianom, o których zazwyczaj nie będziemy informować użytkowników. Niniejszy komunikat ma jedynie charakter informacyjny. ETX Capital nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność ani inne aspekty zamieszczanych informacji.


Spółka Monecor (London) Ltd. jest spółką członkowską londyńskiej giełdy papierów wartościowych. Ma pozwolenie na prowadzenie działalności i podlega nadzorowi Urzędu Nadzoru Usług Finansowych (FCA), figuruje w Rejestrze Usług Finansowych pod numerem 124721.


Informacje na tej witrynie nie się skierowane do mieszkańców USA, Belgii, Kanady i Singapuru oraz nie są przeznaczone do dystrybucji lub wykorzystania przez jakąkolwiek osobę w kraju lub jurysdykcji, w której taka dystrybucja lub wykorzystanie byłoby sprzeczne z miejscowym prawem lub regulacjami.

Warunki i Zasady Użycia ETX Capital © 2017

81% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty pieniężne w wyniku handlu kontraktami CFD z ETX. Zastanów się, czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty twoich pieniędzy.

79.6% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty pieniężne w wyniku handlu kontraktami CFD z ETX. Zastanów się, czy możesz pozwolić sobie na wysokie ryzyko utraty twoich pieniędzy.