Witamy w Dziale Obsługi ETX

You should be able to find all the answers to your questions, whether they are general trading queries or specific queries about our trading platforms. An interactive customer service hub where you can search for specific keywords or by relevant topic. We are consistently updating our answers so keep checking in for all our up to date support

Z POWROTEM

Witamy w Dziale Obsługi ETX

  • Czy aplikacja mobilna współpracuje z Tabletami z Androidem?

    Aplikacja jest obsługiwana przez większość urządzeń z Androidem, ale została specjalnie zaprojektowana dla smartphone'ów. Zalecamy pobranie Androida 4.0 lub wyższej wersji.  

    Czytaj więcej
  • Czym jest 'Błąd FEP'?

    Aby wyświetlić platformę na pulpicie, należy pobrać najnowszą wersję Flash Playera.

    Czytaj więcej
  • Moja płatność za pośrednictwem karty została odrzucona. Dlaczego?

    Podczas dokonywania wpłaty na rachunek transakcyjny, adres posiadacza karty zarejestrowany w banku musi zgadzać się z adresem zarejestrowyanym w ETX Capital.  Jeśli adresy są zgodne i jest to pierwszy raz, kiedy używasz karty, zalecamykontakt z Twoim bankiem i poinformowanie, że planujesz dokonanie wpłaty na rachunek w ETX Capital. W niektórych przypadkach, banki mogą bowiem odrzucić polecenie wpłaty z uwagi na kwestie bezpieczeństwa i potrzebę potwierdzenia tożsamości posiadacza karty. 

    Jeśli poinformujesz wczesniej bank o chęci dokonania wpłaty, zlikwiduje on blokadę, co pozwoli na przetworzenie wpłaty. 

    Czytaj więcej
  • Gdzie można znaleźć informację o zysku lub stracie na pozycji?

    Aby sprawdzić łączny zysk lub stratę pozycji, należy przejść do kolumny P/L (Profit/Loss - Zysk/Strata), która znajduje się w zakładce "Otwarte Pozycje".

    Czytaj więcej
  • Moje wykresy nie działają. Dlaczego?

    Jeśli używasz  Google Chrome, powodem, dla którego wykresy nie działają, może być funkcja blokowania pop-upów, która ogranicza Twój dostęp. Nie możesz włączyć wykresów, używając Google Chrome, ponieważ przeglądarka interpretuje nowe okna z wykresami jako wyskakujące reklamy. 

    Aby uniknąć tego, należy wykonać poniższe kroki:  
     
    Kliknij w przycisk menu w prawym górnym rogu przeglądarki Chrome. 
    Wybierz "Opcje", aby wygenerować nową zakładkę 
    Kliknij w "Zaawansowane"  
    Kliknij w "Ustawienia Zawartości", a następnie w Zarządzaj Wyjątkami w sekcji Pop-up 
    Dodaj ?trade.etxcapital.com? do listy wyjątków. 
    Zamknij okno, aby zakończyć

    Czytaj więcej
  • Bezpieczeństwo transakcji

    Korzystamy ze stosowanego na całym świecie systemu bezpieczeństwa Secure Sockets Layer (SSL). System ten szyfruje wszystkie płatności za pośrednictwem kart kredytowych lub debetowych. System działa automatycznie - otrzymasz powiadomienie, jeśli Twoja przeglądarka nie wspiera go.

    Czytaj więcej
  • Jak długo są przechowywane dane wykresu


         Okres                                                                            Czas przechowania 
      
    Dane typu Tick & okres mniej niż 1 minuta                                   1 dzień
     
     Okres 1 minuta - Okres 5 minut                                                   2 dni
     
    Okres 5 minut - Okres 30 minut                                                  2 tygodnie
     
     Okres 1 godzina - Okres 4 godziny                                         Kilka miesięcy 
     
     Okres minimum 1 dzień                          Od utworzenia rynku na platformie ETX Capital

    Czytaj więcej
  • Dlaczego moje polecenie wypłaty zostało anulowane?

    Ponieważ istnieje wiele możliwych przyczyn, otrzymasz od nas e-mail z informacją o przyczynie anulowania Twojej wypłaty.

    Czytaj więcej
  • Jak zainstalować MT4 na MACu?

    Dokładna instrukcja znajduje się w naszym poradniku "krok po kroku"

    Czytaj więcej
  • Mam problemy z otwarciem rachunku online.

    Należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub wysłać wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Czy mogę posiadać więcej niż jeden rachunek?

    Klienci mogą posiadać u nas więcej niż jeden rachunek, na przykład po jednym rachunku na różnych platformach handlowych, które oferujemy.

    Czytaj więcej
  • Jaki obrót na poczet wypłaty promocyjnych środków wygenerowałem?

    Aby dowiedzieć się o dacie wygaśnięcia oferty promocyjnej, należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub wysłać wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com.

    Czytaj więcej
  • Kontakt z nami

    Możesz wysłać nam wiadomość email lub skontaktować się telefonicznie, używając danych przedstawionych na naszej stronie kontaktowej (hyperlinked)

    Czytaj więcej
  • Nie widzę wszystkich rynków na swojej platformie MT4.

    Aby wyświetlić wszystkie rynki na platformie MT4, należy kliknąć w pole "Symbol" (show all) na swojej platformie, następnie kliknąć prawym przyciskiem myszki, oraz wybrać "Pokaż Wszystkie" - wtedy pojawią się wszystkie rynki.

    Czytaj więcej
  • Jak zrealizować transakcję

    Wybierz "Call", jeśli sądzisz, że cena aktywa wzrośnie, albo "Put", jeśli uważasz, że cena spadnie. Wprowadź i zatwierdź kwotę transakcji. Transakcja może zostać anulowana po kliknięciu w ikonę "Wyjście" w każdym momencie przed jej ostatecznym zatwierdzeniem.

    Czytaj więcej
  • Jakie typy rachunków są oferowane?

    W ETX Capital oferujemy wiele platform. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o odwiedzenie naszej strony o Platformach 

    Czytaj więcej
  • Czym są stawki przedstawione w polach transakcyjnych?

    Stawki to wyświetlone ceny danego instrumentu. Należy pamiętać, że stawki oferowane przez nas nie są zawsze dokładnym odzwierciedleniem cen rynkowych i mogą różnić się o kilka pipsów. Stawki przez nas wyświetlone to ceny, po których sprzedajmy opcje. 

    Czytaj więcej
  • Jak otworzyć rachunek Meta Trader 4?

    Jeśli posiadasz już u nas rachunek, zaloguj się i wybierz "dodaj rachunek MT4". Jeśli nie posiadasz jeszcze u nas rachunku, kliknij "Zgłoś się teraz" (hyperlinked) i wybierz Meta Trader 4 jako swoją platformę.

    Czytaj więcej
  • Czy ETX pobiera opłaty za wypłatę środków?

    Każdego kalendarzowego miesiąca, ETX Capital oferuje klientom pięć wypłat powyżej kwoty [threshold default CCY charge] bez opłaty za przetworzenie transakcji. Jednak, z uwagi na koszty jakie ETX musi ponieść w związku z przetwarzaniem wypłat przez banki, klienci, którzy dokonają więcej niż pięciu wypłat w tym okresie, zostaną obciążeni [default CCY charge] za każdą dodatkową wypłatę  – w takich przypadkach nie zostanie naliczona opłata za pięć wcześniejszych wypłat.
    Należy pamiętać, że wypłatom poniżej [threshold default CCY charge] także towarzyszy opłata - w wysokości [default CCY charge]. Zostanie naliczona tylko jedna opłata, jeśli wypłata klienta spełnia oba powyższe kryteria.

    Czytaj więcej
  • Kolory cen na naszej platformie handlowej

    Kolor zielony wskazuje na wzrost ceny, a czerwony na jej spadek.

    Czytaj więcej
  • Jak przeliczyć waluty

    Transakcje w innych walutach są wymieniane na  walutę bazową klienta po północy (około 02:00 GMT), między niedzielą a czwartkiem. Jeśli nie chcesz, aby Twoje salda walutowe były automatycznie przeliczane, poinformuj nas o tym. W takiej sytuacji, należy każdorazowo zgłosić chęć wymiany walut.

    Czytaj więcej
  • Czy oferowane są gwarantowane stop lossy (zlecenia ograniczające stratę)?

    Na niektórych rynkach, w określonych godzinach, oferujemy gwarantowane zlecenia ograniczające stratę. Do takich zleceń naliczana jest dodatkowa opłata - jest ona wyświetlona w poleceniu transakcji, po dokonaniu wyboru.

    Czytaj więcej
  • Czy mogę otrzymać wyciąg dla celów podatkowych?

    Możemy udostępnić wyciąg z rachunku dotyczący danego okresu. Wyciąg ten jest normalnym wyciągiem z rachunku, a nie szczegółowym wyciągiem w celach podatkowych.

    Czytaj więcej
  • Nie mogę zalogować się ze swojej mobilnej aplikacji. Dlaczego?

    Prosimy pamiętać, że nasza aplikacja mobilna jest wrażliwa na wielkie i małe litery. Należy pamiętać, aby wpisać szczegóły dotyczące loginu z właściwą wielkością liter oraz bez symboli i dodatkowych spacji.

    Czytaj więcej
  • Moje wykresy na MT4 wyświetlają komunikat "oczekuje na aktualizację"

    Należy przeciągnąć i upuścić wybrany instrument handlowy do pola wykresu. Wtedy, pojawi się odpowiedni wykres. Wykresy zostaną wyświetlone z komunikatem "oczekuje na aktualizację" aż do momentu zakończenia powyższej procedury.

    Czytaj więcej
  • Akcje dostępne na naszej platformie

    Możesz znaleźć interesujące Cię akcje, używając paska Wyszukiwania na platformie.

    Czytaj więcej
  • Jak wpłacić środki na rachunek MetaTrader 4?

    Po zalogowaniu się, kliknij w przycisk "Wpłać środki" i podążaj za dalszymi instrukcjami na ekranie. 

    Czytaj więcej
  • Jak przelać środki między rachunkami?

    Możesz zlecić taki przelew, wysyłając wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com i potwierdzając numery rachunków, kwotę do przelania, Twoją datę urodzenia oraz adres.

    Czytaj więcej
  • Gdzie znajdę dane rachunku bankowego ETX Capital?

    Dane dotyczące naszego rachunku bankowego można znaleźć w sekcji "Wpłać środki" na stronie Twojego rachunku na platformie. 

    Czytaj więcej
  • Czy mogę otworzyć zlecenie na dwie przeciwstawne pozycje na tym samym rynku?

    Mimo że w niektórych przypadkach możliwe jest zabezpieczenie transakcji na platformie MT4, nie oferujemy narzędzia, które pozwala na otwarcie dwóch pozycji w przeciwnych kierunkach na jednym rynku, z tą samą datą wygaśnięcia.

    Czytaj więcej
  • Czy mogę dokonać wpłaty, używając karty, rachunku bankowego lub e-portfela innej osoby?

    Możemy zaakceptować wpłaty tylko z rachunku bankowego lub karty kredytowej/debetowej, na których widnieje Twoje imię. 

    Czytaj więcej
  • Co należy zrobić, gdy nie działa aplikacja na iPhone'a lub iPada?

    Jeśli problem się powtórzy, należy odinstalować a następnie ponownie pobrać aplikację na swoje urządzenie.

    Czytaj więcej
  • Minimalna wielkość transakcji

    Minimalna wielkość transakcji jest wyświetlona w poleceniu transakcji dotyczącym danego produktu.

    Czytaj więcej
  • Jak zarejestrować na swoim rachunku nową kartę kredytową/debetową?

    Po zalogowaniu się na rachunku, należy wybrać zakładkę "Wpłać środki". Następnie, można zarejestrować kartę kredytową/debetową, wypełniając formularz, który się pojawi. Kliknij w zakładkę "Dokonaj wpłaty na rachunek" - następnie, należy zaznaczyć pole "Zapisz kartę".

    Czytaj więcej
  • Czy oferujecie promocje dla klientów?

    Oferujemy naszym klientom różne promocje. Jeśli chcesz uzyskać dalsze informacje, skontaktuj się z Opiekunem Rachunku.

    Czytaj więcej
  • Zapomniałem/am swojej nazwy użytkownika i hasła. Co mam zrobić.

    Aby otrzymać dane do logowania, należy przejść na stronę logowania ETX Capital, a następnie kliknąć w przycisk "Zapomniałeś/aś hasła?," który znajduje się obok pola z nazwą użytkownika i hasłem. Po kliknięciu w przycisk, zostanie przesłana informacja o danych logowania.
     
     
    Prosimy o użycie poniższego linka do odzyskania hasła -  https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword    

    Czytaj więcej
  • Jaka jest nazwa serwera MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443 Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Jeśli nie jesteś pewien/pewna, jakiego serwera należy użyć, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 (0) 2230 72301 lub za pośrednictwem adresu email customer.service@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Jak zmienić styl wykresu

    Otwórz wykres, używając Paska Wyszukiwania lub klikając w rynek.
    Kliknij w wykres, aby wygenerować okno wykresu. 
    Kliknij w "Wykresy", a następnie w "Typ", aby wybrać styl wykresu.

    Czytaj więcej
  • Jak otworzyć pozycję

    Kliknij w "Zlecenie", aby wygenerować okno "Nowego Zlecenia "
    Wybierz kwotę, po której chcesz dokonać Zakupu/Sprzedaży  
    Wybierz inne szczegóły zlecenia  
    Ppotwierdź zlecenie otwarcia pozycji

    Czytaj więcej
  • Czym są opcje binarne?

    Handel opcjami binarnymi pozwala inwestorom na prognozowanie, czy cena danego produktu spadnie, czy wzrośnie. W większości przypadków, inwestorzy dysponują dodatkowymi opcjami prognozy zachowania instrumentu finansowego. W odróżnieniu od innych form handlu, w przypadku obrotu opcjami binarnymi, straty nie przewyższą zainwestowanej kwoty. Potencjalne ryzyko/strata/zysk są znane od początku. Istnieje także możliwość zamknięcia zlecenia przed wygaśnięciem opcji - w takim przypadku można ograniczyć stratę lub podwyższyć zysk. 

    Czytaj więcej
  • Jak udzielić pełnomocnictwa?

    Należy zgłosić nam chęć przekazania pełnomocnictwa za pośrednictwem adresu email customer.service@etxcapital.com lub numeru telefonu +48 (0) 2230 72301.

    Czytaj więcej
  • Jaką dokumentację należy przesłać, aby zaaranżować wypłatę do innego źródła?

    ETX Capital dokona wypłaty do innego źródła tylko w sytuacji, gdy wypłata do oryginalnego źródła nie jest możliwa.  Jeśli ustalimy, że nie można wypłacić środków do źródła, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z klientem i przekaże informację o wymaganych dokumentach.
    Prosimy o upewnienie się, że Twoje dane kontaktowe są aktualne - dzięki temu, kontakt nie będzie opóźniony.  

    Czytaj więcej
  • Czy można skorzystać z nagranych webinarów, które już się odbyły?

    Niektóre z naszych webinarów są nagrane. Można je obejrzeć, wchodząc na nasza stronę z materiałami edukacyjnymi (hyperlinked).

    Czytaj więcej
  • Dlaczego nie mogę dokonać transakcji?

    Na rachunku nie ma wystarczających środków, próbowałeś/aś dokonać transakcji po godzinach otwarcia rynku lub cena, po której próbowałeś/aś zrealizować transakcję nie jest już aktualna.
     
    Jeśli wystąpiły inne powody, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu customer.service@etxcapital.com lub darmowego numeru telefonu dla Twojego regionu, który jest wyświetlony na naszym portalu internetowym.

    Czytaj więcej
  • Jakie są wymagania systemowe dla MetaTrader 4

    Platforma jest obsługiwana przez wszystkie systemy operacyjne Microsoft Windows, począwszy od XP. Podczas używania rachunku MT4, zalecamy korzystanie z najnowszej wersji Microsoft Windows. Dodatkowo, potrzebny jest procesor, który wspiera zestaw instrukcji SSE.

    Czytaj więcej
  • Jak dodać lub usunąć wskaźnik z wykresu

    Kliknij w zakładkę Analizy na wykresie. Wybierz odpowiedni wskaźnik oraz ustawienia, a następnie kliknij w kopiuj i zamknij, aby wyświetlić wskaźnik na wykresie.

    Czytaj więcej
  • Maksymalna wielkość transakcji

    Maksymalna wielkość transakcji zależy od platformy, której używasz. Możesz zdecydować się na dowolną wysokość transakcji, o ile pozwalają na to  dostępne środki i depozyt zabezpieczający. Jeśli nie możesz zrealizować zlecenia na naszej platformie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru telefonu dedykowanego dla Twojego regionu. W przypadku szczególnych sytuacji na rynku, maksymalne wielkości transakcji mogą zostać zmienione.

    Czytaj więcej
  • Jak zmienić zlecenie otwarcia

    Otwórz Listę zleceń
    Kliknij w "Modyfikuj" w przypadku określonego zlecenia, aby wygenerować okno "Modyfikacji Zlecenia"
    Dokonaj zmian i kliknij w "Modyfikuj," aby je zatwierdzić

    Czytaj więcej
  • Jak otworzyć rachunek?

    Prosimy o kliknięcie w "Zgłoś się teraz"  (hyperlinked), wybranie odpowiedniej platformy oraz wypełnienie formularza aplikacyjnego online.

    Czytaj więcej
  • Co się dzieje, gdy chcę dokonać wypłaty, ale moja karta kredytowa/debetowa używana do płatności wygasła?

    Większość dostawców karty zaakceptuje wypłaty na wygasłe karty, ponieważ dostawcy przechowują wszystkie szczegóły ważnych kart, które zastąpiły wygasłe karty. W sytuacji, kiedy bank odmówi przyjęcia środków, skontaktujemy się z klientem.

    Czytaj więcej
  • Co należy zrobić w przypadku kradzieży karty kredytowej/debetowej lub zamknięcia rachunku bankowego, za pośrednictwem którego dokonano wcześniej zasilenia rachunku ETX?

    W takiej sytuacji, poprosimy o dokument potwierdzający zamknięcie rachunku, lub anulowanie karty z powodu kradzieży. Będziemy także potrzebować wyciągu bankowego z alternatywnego rachunku, na który klient chce wypłacić środki.

    Czytaj więcej
  • Jeśli przeleję środki na mój rachunek w innej walucie, jaki będzie kurs wymiany?

    Jeśli wyślesz nam środki w innej walucie niż waluta Twojego rachunku, zostaną one wymienione po kursie na zamknięciu hadlu z dnia poprzedniego. Prosimy pamiętać, że z uwagi na ten proces, wpłata na Twój rachunek handlowy może zająć więcej czasu. Nie bierzemy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wynikające z takiej wymiany walutowej.

    Czytaj więcej
  • Muszę wysłać do działu Compliance szczegóły dotyczące umowy. Jak to zrobić?

    Aby uzyskac potrzebne informacje, należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub wysłać wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com.

    Czytaj więcej
  • Jakie materiały edukacyjne są oferowane?

    ETX Capital oferuje szereg materiałów edukacyjnych, w tym webinary (hyperlinked), seminaria (hyperlinked) oraz zaawansowany kurs edukacyjny (hyperlinked).

    Czytaj więcej
  • Dlaczego nie mogę wejść do webinara online?

    Prosimy o zainstalowanie najnowszej wersji Windows Media Player (hyperlinked). Jeśli nadal nie możesz wejść do webinara online, skontaktuj się z nami, używając następującego numeru telefonicznego (+48 (0) 2230 72301).

    Czytaj więcej
  • Jak mogę dokonać wypłaty ze swojego rachunku?

    Należy zalogować się na swój rachunek (hyperlinked), a następnie przejść do sekcji "Mój Rachunek" i kliknąć w przycisk "Wypłata środków". Następnie poprosimy o wpisanie kwoty do wypłaty. Po wysłaniu, polecenie wypłaty zostanie przetworzone przez nasz zespół wypłat.

    Prosimy pamiętać, że nie możemy dokonać płatności do osób trzecich. Przed zrealizowaniem wypłaty, możemy poprosić o dodatkowe informacje /dokumentację, w celach związanych z przeciwdziałaniem oszustwom finansowym.  

    Czytaj więcej
  • Dlaczego nie mogę zalogować się na mój rachunek MT4 z pobranej platformy?

    Istnieje wiele możliwych powodów, dla których nie możesz zalogować się do swojego rachunku. Prosimy pamiętać, że nasza aplikacja mobilna jest wrażliwa na wielkie i małe litery. Należy pamiętać, aby wpisać szczegóły dotyczące loginu z właściwą wielkością liter oraz bez symboli i dodatkowych spacji. Należy także upewnić się, że logujesz się za pośrednictwem Live MT4 Server (Rzeczywistego Serwera MT4)-mt4live01.etxcapital.com lub mt4live02.etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Jak usunąć karty z moich rachunków, aby dodać nowe?

    Aby usunąć niektóre z zarejestrowanych już kart, prosimy o kontakt pod numerem +48 (0) 2230 72301 lub wysłanie wiadomości email na customer.service@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Dlaczego moja pozycja została nagle zamknięta?

    Zlecenie Stop lub Limit ustawione przez Ciebie na danej pozycji zostało zrealizowane. Twoja pozycja została zamknięta z powodu wezwania do uzupełnienia depozytu zabezpieczającego. Jeśli "Dostępne środki" (Trade Funds Available) są ujemne, należy dodać środki do swojego rachunku lub zamknąć otwartą pozycję. Brak podjęcia działań będzie skutkować zamknięciem (lub częściowym zamknięciem) pozycji przez Departament Ryzyka. Alternatywnie, być może Twoja pozycja dotyczyła kontraktu futures, którego data wygaśnięcia została osiągnięta. Możesz do nas zadzwonić przed wygaśnięciem kontraktu, abyśmy mogli wcześniej go przedłużyć.

    Czytaj więcej
  • Nasze pakiety wykresów

    Nasza platforma oferuje wiele stylów wyświetlania, a także różne narzędzia do sporządzania wykresów. Można także wybrać spośród wielu wskaźników i zapisać swoje ustawienia. Kliknij w ikonę wykresu na danym rynku. Następnie, kliknij w zakładkę wykresów i "Typ," aby wybrać styl wyświetlenia.

    Czytaj więcej
  • O której godzinie resetowane są wykresy?

    Dzienne świece na wykresach są automatycznie resetowane o północy czasu lokalnego. Na przykład, dzienne świece dla SP 500 - Daily Rolling Chart są formowane od północy do północy (czasu nowojorskiego).  Zmiana cen dziennych odbywa się o północy czasu londyńskiego. Wszystkie ceny są oparte na oficjalnej cenie zamknięcia danego produktu.

    Czytaj więcej
  • Na czym polegają zlecenia z limitem?

    Limit jest zleceniem, aby sprzedać lub kupić produkt, gdy osiągnie on określoną cenę. Jeśli chcesz dokonać transakcji po innej cenie niż obecnie kwotowana, należy skorzystać ze zlecenia z limitem. Inwestorzy muszą jednak pamiętać, że zlecenie z limitem może zostać zrealizowane po innych cenach niż wcześniej określone - może dojść do takiej sytuacji w przypadku zwiększonej zmienności na rynku. Należy pamiętać, że o ile nie postanowiono inaczej, zlecenia Stop Loss i Limit nie są gwarantowane.  

    Czytaj więcej
  • Czym jest dźwignia finansowa (lewar)?

    Dźwignia finansowa (lewar) oferuje zwiększoną możliwość zawierania transakcjiprz obiżonym depozycie zabezpieczającym. W praktyce oznacza to skorzystanie z kredytu na pokrycie inwestycji. Kwota to potencjalny stosunek między zyskiem i stratą a Twoim wymaganym depozytem zabezpieczającym. Korzystanie z dźwigni może doprowadzić do strat wyższych niż Twoje depozyty. Dlatego też, pozycja z wyższą dźwignią może skutkować wyższymi stratami niż początkowa inwestycja. Im wyższa dźwignia, tym wyższe ryzyko.

    Czytaj więcej
  • Jakie są opłaty za utrzymanie pozycji przez noc?

    • Akcje, indeksy, towary: 
    Łączna wielkość pozycji x 3.5% / 365 – Weźmy Barclays jako przykład. 
    Łączna wielkość pozycji (ekspozycja) - £10000 x 3,5% (Libor + 3) = £350 / 365 = 95p na dzień. Należy pamiętać, że opłata za rollowanie w weekend jest pobrana tylko raz, ale spread na produkcie będzie większy, ponieważ pozycja jest rollowana przez 3 dni zamiast 1.
    FX: 
    Oprocentowanie jest obliczone w oparciu o to, jakich walut dotyczy otwarta pozycja. Oprocentowanie ETX jest obliczane w oparciu o kurs wymiany o 20:00. Następnie, jest ono zastosowane wobec wielkości pozycji, które są otwarte. Oprocentowanie jest dodawane lub odejmowane od rachunku każdego dnia, w którym pozycje pozostają otwarte. 

    Opłaty są pobierane w celu pokrycia kosztów utrzymania otwartych pozycji na rynku międzybankowym. Są one zazwyczaj nazywane Tom/Next (jutro/następny dzień, 'swapy' lub 'punkty swapowe') a ich wysokość zależy od oczekiwań związanych z poziomem stóp procentowych oraz popytu/podaży. Zazwyczaj, krótkoterminowe swapy znajdują się na początku krzywej, są niskie i wynoszą kilka pipsów - zazwyczaj do 5 lub 6 miejsc po przecinku.
    Należy także pamiętać, że zazwyczaj spready na rynku nie są stałe i mogą zmieniać się, w zależności od panujących warunków. Jednak, w ETX opłata jest stała i wynosi 0.0054 % co jest konkurencyjną stawką w porównaniu do innych uczestników rynku. Oprocentowanie za utrzymanie pozycji przez noc może zostać odjęte lub dodane do rachunku, w zależności od typu transakcji oraz instrumentu, który jest przedmiotem transakcji.

    Czytaj więcej
  • Jaki czas jest wyświetlany na portalu internetowym?

    Czas to Greenwich Mean Time (GMT +0.00). Jest on zsynchronizowany z czasem rynkowym.

    Czytaj więcej
  • Czy muszę zapłacić podatek od zysku?

    ETX Capital nie świadczy usług doradztwa podatkowego. Klient jest w pełni odpowiedzialny za opłacenie obowiązujących go podatków w miejscu zamieszkania. Prosimy o skontaktowanie się z lokalną administracją, aby uzyskać więcej informacji o podatkach.

    Czytaj więcej
  • Dlaczego środki promocyjne zostały usunięte z mojego konta?

    Twoja oferta promocyjna wygasła lub została usunięta, jeśli wypłaciłeś/aś środki ze swojego rachunku transakcyjnego. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj nasz Regulamin promocji.

    Czytaj więcej
  • Jak mogę anulować wypłatę?

    Aby anulować polecenie wypłaty należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub przesłać wiadomość na adres withdrawals@etxcapital.com

    Czytaj więcej
  • Jak zainstalować MT4?

    Dokładna instrukcja znajduje się w naszym poradniku "krok po kroku"

    Czytaj więcej
  • Czym jest "Błąd zatwierdzenia ceny" (Price Validation Error)?

    Gdy na naszej platformie zostanie wyświetlony błąd zatwierdzenia ceny, spowodowany na przykad tym, że określona cena nie jest już dostępna, sytuacja ta jest związana z niską prędkością internetu na używanym urządzeniu i/lub wysoką zmiennością na rynku. Zalecamy upewnienie się, że minimalna prędkość uploadu jest na poziomie 1Mb oraz downloadu na poziomie 2Mb. W wyszukiwarkach internetowych można znaleźć wiele portali, które mierzą obie prędkości. 

    Jeśli Twoje prędkości są znacznie wyższe od tych, które zalecamy, należy nas o tym poinformować, żebyśmy mogli ustalić przyczynę błędu. Jeśli zaś prędkości są niższe od zalecanych przez nas, zachęcamy do zmiany połączenia internetowego na szybsze. 

    Czytaj więcej
  • Dlaczego moja platforma handlowa nie otwiera się?

    Jeśli Twoja platforma handlowa nie działa, prosimy o zalogowanie się za pośrednictwem innej przeglądarki internetowej. Jeśli to nie pomoże, należy upewnić się, że ustawienia Prywatności i Bezpieczeństwa są włączone na średnim lub niskim poziomie. Jeśli nadal nie możesz zalogować się na platformę, zrestartuj swoje połączenie internetowe. Jeśli wykonałeś/aś wszystkie powyższe kroki, a platforma nadal nie działa, prosimy o kontakt pod numerem +48 (0) 2230 72301 lub swoim Opiekunem rachunku.

    Czytaj więcej
  • Twój zwrot, jeśli opcja wygaśnie, generując zysk

    W przypadku inwestycji, która wygenerowała zysk, zwrot jest obliczany w oparciu o wartość procentową, wyświetloną przy odpowiedniej opcji. Przy każdej opcji jest wyświetlony odpowiedni procent zwrotu. 

    Czytaj więcej
  • Opcje put i call

    Opcja put oznacza obstawianie spadku ceny - jeśli prognozujesz, że cena produktu spadnie do czasu wygaśnięcia opcji, wybierz opcję put.
    Opcja Call oznacza wzrost ceny - jeśli prognozujesz, że cena produktu wzrośnie, wybierz opcję call.

    Czytaj więcej
  • Jak otworzyć wykres w nowym oknie przeglądarki

    Kliknij w ikonę "Przenieś do nowego okna," która znajduje się w prawym górnym rogu od okna wykresu

    Czytaj więcej
  • Zapisywanie wykresów

    Kliknij w ikonę wykresu na odpowiednim rynku. Wybierz swoje ustawienia dotyczące wykresu, używając zakładek znajdujących się na górze i po lewej stronie od okna wykresu. Kliknij w zakładkę "Ustawienia", a następnie w polecenie "Zapisz ustawienia wykresów".

    Czytaj więcej
  • Jak znaleźć minimalny poziom Stop Lossa na rynku

    Kliknij bezpośrednio w wybrany rynek lub użyj paska wyszukiwania .
    Kliknij w "Transakcję", aby wygenerować nowe polecenie transakcji.
    Kliknij w "Zaawansowane" i zaznacz pole "Stop" 
    Użyj strzałki w dół, aby zmniejszyć poziom Stop Lossa. 
    Jeśli nie możesz już zmniejszyć poziomu Stop Lossa, osiągnąłeś/aś minimalny poziom.

    Czytaj więcej
  • Dostępne środki

    Twoje dostępne środki mogą zostać obliczone w oparciu o następującą formułę:  wartość końcowa rachunku minus depozyt zabezpieczający otwarte pozycje. Wartość dodatnia jest kwotą dostępnych środków. Kwota ujemna stanowi mówi o wysokości środków, które należy dopłacić przed dokonaniem kolejnej transakcji.

    Czytaj więcej
  • Jak otworzyć rachunek demo?

    Aby otworzyć rachunek demo, należy wybrać zakładkę "Platformy" na naszej stronie domowej, a następnie wybrać opcję "Demo" i podążać za dalszymi instrukcjami.

    Czytaj więcej
  • Dlaczego wypłata środków trwa dłużej niż ich wpłata?

    Gdy wpłacasz środki, Firma zasila rachunek transakcyjny pomimo, że  proces wpłaty nie został jeszcze zakończony. Podczas wypłaty środków, postaramy się przetworzyć polecenie w ciągu dwóch dni roboczych, lecz istnieją przypadki, w których może zająć to więcej czasu. Nie mamy także wpływu na czas, w którym systemy bankowe lub systemy obsługujące karty kredytowe przetwarzają wpłatę na Twój rachunek. Jeśli środki nie zostały zaksięgowane w ciągu siedmiu dni roboczych, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który postara się prześledzić płatność w imieniu klienta. W niektórych przypadkach, przed zrealizowaniem wypłaty, możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje /dokumentację w celach związanych z przeciwdziałaniem oszustwom finansowym - wtedy cały proces może zająć więcej czasu.

    Czytaj więcej
  • Jaka jest maksymalna kwota wpłaty?

    Te informacje można znaleźć na naszej stronie płatności (hyperlinked).

    Czytaj więcej
  • Po jakim czasie przelane środki znajdą się na moim rachunku inwestycyjnym?

    Czas zależy od użytej metody płatności. Aby uzyskać więcej informacji, należy przejść do naszej strony płatności (hyperlinked). 

    Czytaj więcej
  • Czy mogę wpłacić gotówkę na swój rachunek?

    Nie akceptujemy wpłat w gotówce z powodu regulacji przeciwko praniu brudnych pieniędzy (AML).

    Czytaj więcej
  • Kiedy moja oferta promocyjna wygasa?

    Aby dowiedzieć się o dacie wygaśnięcia oferty promocyjnej, należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub wysłać wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com.

    Czytaj więcej
  • Jak mogę otrzymać promocyjne środki?

    Aby dowiedzieć się o aktualnych dostępnych ofertach promocyjnych, należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub skontaktować się z opiekunem rachunku.

    Czytaj więcej
  • Jak dokonać aktualizacji danych osobowych na swoim rachunku?

    Aby zmienić dane osobowe, należy zadzwonić pod numer +48 (0) 2230 72301 lub wysłać wiadomość email na adres customer.service@etxcapital.com. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dalsze informacje lub dokumentację.

    Czytaj więcej
  • Jak sprawdzić historię transakcji na MetaTrader 4?

    Kliknij w zakładkę "Historia Rachunku" w polu terminala. 

    Aby wyszczególnić historię transakcji, należy kliknąć prawym przyciskiem myszki w pole "Historia Rachunku" oraz wybrać odpowiedni okres.

    Jeśli pole Terminala nie jest widoczne, należy nacisnąć CTRL + T, aby je otworzyć.

    Czytaj więcej
  • Które urządzenia mobilne są wspierane?

    Aby uzyskać dostęp do swojego rachunku z urządzenia mobilnego, należy pobrać jedną z naszych aplikacji mobilnych. Można je znaleźć w Apple App Store lub Google Play Store.

    Czytaj więcej
  • Gdzie zostaną wypłacone moje środki?

    Aby zminimalizować ryzyko, że usługi ETX Capital są używane do prania brudnych pieniędzy, wypłata może zostać zrealizowana tylko do źródła, z którego wcześniej dokonano wpłaty. Firma nie może wypłacić środków innej osobie/innym osobom niż posiadacz rachunku/ów.
    Firma nie może wypłacić gotówki lub wystawić czeku w ramach wypłaty środków.

    Czytaj więcej
  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Oferujemy różne metody płatności. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź na stronę płatności (hyperlinked). 

    Czytaj więcej
  • Dlaczego moje polecenie otwarcia pozycji zostało zrealizowane na innym poziomie?

    Czasami, nie jest możliwe zrealizowanie zlecenia Stop lub Limit po określonej przez klienta cenie. Do takiej sytuacji może dojść, gdy ceny na rynku są bardzo zmienne lub kiedy płynność rynku jest niska. W takich przypadkach, zlecenie zostanie zrealizowane po innej cenie niż wcześniej wybrana. Ta różnica w cenie jest znana jako "poślizg" - i będzie określona przez nas na sprawiedliwych i rozsądnych zasadach. O ile nie postanowiono inaczej, należy pamiętać, że zlecenia Stop Loss nie są gwarantowane. Więcej informacji znajduje się w Regulaminie usług (Hyperlinked).

    Czytaj więcej
  • Dlaczego ceny nadal zmieniają się tuż przez podjęciem przeze mnie decyzji?

    Zmiany cen na rynku wpływają na nasz system automatycznych kwotowań, które są wyświetlane w czasie rzeczywistym. Dodatkowo, istnieje opcja anulowania zlecenia, jeśli klient nie otrzymał ceny, która została przez niego wcześniej wybrana.

    Zmiana ceny jest oznaczona migającym symbolem. Kolor zielony oznacza, że cena rośnie, a czerwony, że spada.

    Czytaj więcej
  • Jaka jest minimalna wpłata na rachunek?

    Minimalna wpłata to 100 EUR lub równowartość w innej walucie. 

    Czytaj więcej
  • Dlaczego moja pozycja została zamknięta na innym poziomie niż ustawiony przeze mnie Stop lub Limit?

    Czasami, nie jest możliwe zrealizowanie zlecenia Stop lub Limit po wybranej przez Ciebie cenie. Może dojść do takiej sytuacji, gdy ceny na rynku są bardzo zmienne lub zmniejszyła się płynność. W takich przypadkach, Twoje zlecenie zostanie zrealizowane po mniej pożądanej cenie niż wcześniej wybrana. Ta różnica w cenie jest znana jako "poślizg" - i będzie określona przez nas na sprawiedliwych i rozsądnych zasadach. 

    O ile nie postanowiono inaczej, należy pamiętać, że zlecenia Stop Loss nie są gwarantowane.  

    Czytaj więcej
  • Czym jest dywidenda?

    Jeśli zajmujesz długą pozycję na rynku, otrzymasz 100% dywidendy pomnożoną o Twoją stawkę. Jeśli zajmujesz krótką pozycję na rynku, kwota dywidendy pomnożona o Twoją stawkę zostanie odjęta od rachunku. Na Twoim rachunku dojdzie do modyfikacji poziomu środków w zależności od zmiany ceny aktywa na rynku. 

    Czytaj więcej
  • Czy ETX Capital realizuje wypłaty do Skrilla/ Netellera/ lub innych e-portfeli?

    ETX Capital wypłaci środki na rachunki Skrill, Neteller lub inny e-portfel klienta, jeśli źródła te zostały wcześniej użyte do wpłaty środków. W niektórych przypadkach, możemy również wypłacić zysk na rachunek w e-portfelu - aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

    Czytaj więcej
  • Czym jest poślizg?

    Jest to różnica między poziomem ustawionym w zleceniu a faktyczną ceną, po której zrealizowano transakcję.  Do poślizgu może dojść w przypadku zwiększonejpłynności rynku, np. podczas publikacji wskaźników ekonomicznych lub na otwarciu/zamknięciu sesji.

    Czytaj więcej
  • Jakie Waluty Są Oferowane Na Platformie Handlowej?

    ..     

    Czytaj więcej
  • Pokaż więcej